2.10.2014

Secondhand treats

Vitsit mun pitää kyllä lopettaa kirppiksellä käynti. Löysin nimittäin taas yks päivä kaikkee ihanaa! Ja oon vieläpä tosi nirso ja tarkka sen suhteen mitä kassalle kiikutan. Mut tuli taas toivottua piristystä tän syksyn tyyliin :)

Okei, tää nyt oli vaan ihan liian täydellinen ohitettavaksi. 1,50€. Ihan paras kaveri mustien pillifarkkujen kaveriks semmosina päivinä kun ei oo inspiraatiota sen kummempaan pukeutumiseen. Tää on myös ihanan pehmeä ja lämmin. En muuten tiedä miks, mutta tuli mieleen yks semmonen pinkki leopardineule, joita oli H&M:llä joskus vuosia sitten (Sarkku muistatko!), ja oon edelleen katkera ettei mulla koskaan ollu rahaa hankkia semmosta. Lainailin sitten aina kavereilta sitä neuletta, jota voisin käyttää ihan hyvin edelleen.

Taisin kans jossain vaiheessa mainita, että mulla on hirveen huonosti ihan peruspitkähihaisia paitoja. Tää makso 1,50€, ja on just täydellinen väriltään ja kuosiltaan syksyyn. Oon jotenkin tosi huono käyttään pinkkiä enää, mut oon huomannu et jos siinä pinkissä on joku kuvio, se ei tunnu niin "räikeeltä". Ja onhan tommonen vadelmanpunanen muutenkin ihan täydellinen syysväri!

Tän kohdalla jäin hetkeks miettimään tarvinko vai en. Kunnes muistin ulisseeni niiden skater-hamosten perään, ja oon myös aina halunnu jonkinnäkösen nahkahameen. Eli miksipä ei! Tää maksoi 5€, ja ajattelin vähän kaventaa tätä ennen käyttöä vielä. Näytän aina ihan pullaponilta tosi leveissä hameissa, eikä tiukka yläosakaan oikein pelasta sitä efektiä. Jalat taas näyttää ihan naruilta :'D Tää on varsinkin niin tönkköä matskua että efekti oikein tuplaantuu. Mut ongelma lienee ratkaistu ompelukoneella. Ja hei, kuinka ihanasti tää sopii just ton pinkin paidan kanssa! Melkein aina kirppiksellä ihastun just vaateyhdistelmiin, ja tää oli taas semmonen :) Haaveilen kans yhdistäväni tän tohon leopardineuleeseen, mut en tiedä miten se käytännössä onnistuis.

Tää maksoi kans 1,50€, mut hankin tän itseasiassa jo edellisellä kirppisreissulla. Tämmösiä perusneuleita ei vaan voi olla liikaa. Tää on kans vähän samaa sarjaa kuin toi eka lepardi, piristystä pillifarkkujen kaveriksi.

Ja vielä bonus, löysin kuvan itsestäni se pinkki leopardineule päällä :'D

:DDDD näitä kuvia löytyi itseasiassa enemmänkin, oon ollu näköjään usein toi paita päällä vaikken semmosta koskaan omistanu. P.S. En muuten kestä kattella tota mun naamaa ja varsinkin ihoa. Niin epäreilua että se näytti tolta vaikka en tehny sille muuta kuin pesin vedellä. Aargh.

2 kommenttia :

  1. aivan ihania löytöjä! varsinkin noi kaks ensimmäistä :)

    VastaaPoista
  2. Hahhah, sytty heti lamppu tossa tekstin alussa että juu-u, mulla on varmana se neule vielä :---------------------------------D Pitäs varmaan vetää päälle joku päivä!

    VastaaPoista