30.8.2014

Lost Tree

Olin ihan mielissään kerrankin ajoissa hereillä ja tulossa postaileen, mutta pakko avautua ensin. Ei saatana tätä nykyteknologiaa! Luulis että tälleen 2010-luvulla oltais jo sen verran pitkällä että kaikki toimis mutta ei. Netti tökkii syystä x, Lookbook ei anna ladata kuvia edelleenkään eikä missään kerrota miksi (some bug occurred, ookoo), ja en jaksais ees alottaa siitä miten vaikeeta on saada yks kuva tuolta Flickristä tänne blogiin. Ei, en halua mitään html-koodeja sormenpään kokosesta kuvasta, vaan yksinkertasesti vain ja ainoastaan sen alkuperäisen kuvan urlin. Miks tuostakin on pitäny tehdä noin helvetin vaikee käyttää?? Aikoinaan liityin Flickriin just siks että se oli helppo. No, ei oo enää. Sivu on tungettu täyteen jotain helvetin flashia ja muuta turhaa roipetta. Alan kirjottaan kohta tätä kirjotuskoneella tai sulkakynällä ja kuvatkin on ajankohtasia kun pitää filmi kehittää, ja sen jälkeen lähetän koko roskan teille kirjeenä. Joo, oisin ihan mielelläni 90-luvulla mutta nyt ku nää kaikki vehkeet on nii ois kiva että ne ees toimis.

Mut joo, asu oli kerrankin kiva! Syy miks olin (huom. aikamuoto muuttui yllättäen) mielissään, oli se et pääsin kerrankin tarpeeks aikasin ylös. Oon ehdottomasti aamuihminen, ja koko päivä tuntuu ihan turhalta jos herään vasta joskus kympin aikoihin. Aamulla oon tuotteliain ja positiivisin, ja nyt viime päivinä oon vaan nukkunu tyyliin puolille päivin ja menny kolmelta nukkuun. Aargh. No, tää onneks muuttuu taas kun meen maanantaina takas töihin. Tietty välillä on kivaa nukkua pitkään, mut mun psyyke ei kestä tämmöstä jatkuvaa löysäilyä :'D Eilenkin oli niin elämäninto nollassa enkä saanu tehtyä yhtään mitään koska heräsin vasta puol 11.

Ainiin aloin tosiaan selittää näistä vaatteista.. Löysin yks päivä taas aivan superhyperkivoja juttuja kun jotenkin ajauduin tonne Radiokirppikselle. Tässä asussa näkyykin noi kukkashortsit ja tuo nahkainen laukku, jotka oli sen päivän löytöjä. Laukku maksoi 3€ (!), ja just tommosta oonkin kaivannu kouluun. Tuolta löytyy kaikki superhelposti koska toi pysyy aina muodossaan. Mulla on jotenkin menny hermo kaikkiin epämääräsen mallisiin laukkuihin, joista ei ikinä löydä mitään vaikka siellä ei ois muuta ku avaimet ja puhelin. Tulee vähän semmonen Hermione-laukku niistä mieleen.





Myös kengät on lempparit, ja ne on eksyny aika monena päivänä tässä viime aikoina jalkaan. Löysin ne vuosi sitten Oulusta Paljekirppikseltä. Hattu taas on tilattu H&M:ltä viime syksynä.

Tää viikko on menny kyllä niin laiskotellessa että ärsyttää. Oon vähän semmonen ihminen jonka pitää saada aina jotain aikaan. Nyt oon kyllä lusmuillu niin paljon että ei hetkeen taas tarvi. Mut on kai se tietty välillä ihan järkevääkin vaan olla. Tai no, musta tuntuu että aika valuu hukkaan jos on esim. vapaapäivä eikä tee mitään. Tänään aattelin siivoilla, ehkä leipoo, mennään illalla teatteriin, ja nään kans hipstersisteriä pitkästä aikaa :)

Muuten ei sit oo sen kummempia tapahtunu, oon soittanu lähinnä raivolla bassoa ja fiilistelly sitä et pääsen vihdoin soittaan ensimmäisen Beethovenini sinfoniaorkesterissa :) Noi Beethovenit on basisteille yks semmonen kulmakivi, ja niitten hallinta on tärkeetä esim. orkesterien koesoitoissa. Sen lisäks oon ollu ekalla pianotunnilla ja mun opettaja on ihan huippu, ja oon koko pianosta tosi innoissaan. Koko viikon oon kans törmäilly kivoihin ihmisiin yllättävissä paikoissa, neulonu villapaitaa, yrittäny pelastaa tätä uppoovaa laivaa (aka kämppä), leiponu mustikka-mustaherukka-piirakkaa kun pikkuveli ilmaantui yllätysvisiitille, käyny tuhoutuun Ikeassa ja nauttinu kaikesta ylimääräsestä ajasta jota tälle viikolle on osunu suht hyvin. Oon kans kuunnellu pitkästä aikaa musiikkia, ja yks lempilevyistäni VersaEmergen Fixed at Zero on pyöriny ahkerasti kuulokkeista. Oon rakastunu tähän Lost Tree -biisiin, tän tunnelma on jotenkin niin mahtava.

Here we are, Rooted deep. 
Looking up, So sun sweet, 
Until the fall, We lose it all 
Here we are.

 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti