23.8.2014

Curls!

Muistatteko kun pari postausta sitten pohdiskelin, et ois kiva osata loihtia jonkinnäköset kiharat? Ja että en aio kuitenkaan ostaa kiharrinta, vaan opetella suoristusrautakiharat uudelleen? No, tais olla just sama päivä kun lähdettiin maaseutumatkaileen kirppisten merkeissä ja löysin ihan naurettavan halvalla tän OBH Nordican supersöpön punaisen kihartimen! ♥

Pitihän sitä sitten heti päästä testaileen! Tossa ylempänä ennen ja jälkeen -kuvat.

Ja tossa vielä kihartamisen jälkeen ennen kun olin availlu noita kiharoita. Oon aiemmin kihartanu kavereitten raudoilla, ja tykkään kyllä hirveesti tommosen kihartimen helppoudesta. Kärsivällisyyttä (jota ei oo) toi tietysti vaatii, ja mulla ongelmaksi tulee pitkä tukka. Ton puikon mitta ei meinaa riittää mun hiuksiin, mut kokeilin yks päivä alottaa kihartamisen vähän ylempää ja tykkäsin siitä lopputuloksesta enemmän! Opettelin kans jakaan hiukset järkevästi osioihin, enkä kiharra sieltä täältä niinku ennen.

Btw, miten mun hiukset näyttää noin tummilta tossa kuvassa??

Kiharrin oli jos ei uusi, niin ainakin todella vähän käytetty.
Noi oli siis ihan vaan testikiharat, ens kerralla kun alan kihartamispuuhiin pitää muistaa pestä hiukset ilman hoitoainetta. Tajusin hetki sitten, et siitä hoitoaineesta johtuu varmaan myös se miks en oo enää onnistunu niissä suoristusrautakiharoissa. Mulla on niin tujut hoitsikat käytössä tähän tukkaan että ei oo ihmekään :D Oon viimeks kans kiharrellu mun tukkaa kun se oli blondi, ja sillon hiukset oli niin huonossa kunnossa että ne sai kyllä ihan millaselle käkkärälle vaan ilman sen suurempia ponnisteluja.

Mitäs tykkäsitte? :) Millä työkaluilla te ootte saanu loihdittua kivoimmat kiharat?

Tänään on konserttipäivä, pitäisköhän näyttää hiuksille vähän kiharrinta :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti